Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 30 augusti 2013

Somliga ljus brinner aldrig ut.

Då blev det en uppdatering med bilder denna gången. Vad skönt.
Idag blev det att fota i Landskrona på fotolektionen. Här är några av bilderna som togs. Resterande kommer nästa vecka.
Nu när skolan väl börjat igen blir det färre bilder än förr per uppdatering. Förhoppningsvis ska det inte märkas av allt för mycket. I så fall kan ni/du skicka ett mail till regeringen och klaga.

 Landskrona har tendensen att se väldigt ödelagt ut på sina ställen.


 Signallyse vid Landskronas nedlagda gamla tågstation.


Ännu mera tågsaker. Dock vet jag inte riktigt vad det är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar