Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 16 augusti 2013

When you try your best but you don't succeed. When you get what you want, but not what you need.




 Samma tågspår som förra uppdateringen. Denna gången använde jag dock den komplicerade fotografi-tekniken som går ut på att man vänder sig om 180° och tar bilden åt andra hållet.


 Att klippa häckar ser ut att vara något som Ystadsbor ej är experter på.

 Samma svartvita gränd i Ystad som förra uppdateringen.


 Ett rätt så gammalt foto som jag inte förrän nu lyckats rädda genom photoshop. Var väldigt suddigt innan.

Tyvärr råkade mitt namn hamna bakom stegen när jag tog bilden. Äh, shit happens.

Foto taget ut genom min lillasysters rum. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar