Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 23 augusti 2013

Every single day people try to put the pieces back together just to smash them down.

Den senaste veckan har jag varit väldigt upptagen, och ej hunnit ta några nya bilder alls. Därför tänker jag istället visa några filmer jag gjort i olika sammanhang.


Detta är en reklamfilm av en påhittad produkt som gjordes i samband med ett skolprojekt. Vi skulle hitta på en egen produkt och därefter göra en film som sålde produkten utifrån ett specifikt perspektiv. Jag valde att min produkt skulle vara lite mysig. Tyckte jag lyckades helt okej.


Ännu ett skolprojekt. Denna gången handlade om att göra något som kunde påverka folk. Då valde jag och en klasskamrat att göra en liten video. Skulle säga att den blev rätt så lyckad med tanke på att vi fick ett "A" för den.

Och sist men inte minst en video jag fick i uppdrag att göra till diverse politiker i Landskrona. Som jag nämnt innan fick jag som sommarjobb att vara med i en gatuteater i Landskrona. Det var första gången kommunen genomförde just det projektet, och då fick jag i uppgift att "marknadsföra" idén och bevisa att det blev ett lyckat resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar