Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 6 september 2013

I filled my cup with the rising of the sea and poured it out in an ocean of debris.

Då kommer de resterande bilderna från Landskronabesöket med fotoklassen upp. Enjoy.

Har förresten börjat redigera i ett helt nytt program på senaste tiden. Istället för Adobe Photoshop så är det Adobe Lightroom som gäller. Enklare och smidigare när man fotar i filformatet RAW (och det är alltså det jag gör). Nästa vecka läggs det då upp ett antal gamla, tidigare osläppta bilder som jag inte brytt mig om att redigera, men nu har återvänt till med det "nya" redigeringsprogrammet.


 Hörnet av gamla stationsbyggnaden i Landskrona.

 Utsikt över Landskronas gamla nedlagda järnväg som lades ned 2001. 

 Denna bilden var otroligt jobbig att redigera. Blev väldigt nöjd med slutresultatet dock, så det var utan tvekan värt besväret.

Ett försök till en mer konstnärlig bild än vad de andra är. Ett tips är att trycka på bilden en gång så den ses i aningen större format.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar