Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 21 september 2013

I chase the sun, waiting for a light that never comes.

Detta var inte bra. Inte nog med att uppdateringen är en hel dag sen, utan det är bara en enda bild som läggs upp. Petter, skärp dig!
In my defense så har det varit väldigt mycket att göra i skolan. (Plus att "Grand Theft Auto V" har kommit ut. Fast det låter bättre att skylla på skolan). 

Anyway, bilden här nedan är utan tvekan den mest personliga bilden jag redigerat ihop och lagt ut här. Det var en skoluppgift i "Visuell Kommunikation" som gick ut på att vi skulle ta fem bilder som speglade våg egen personlighet. Detta blev resultatet.

Tryck på bilden för att förstora.
Jag är nöjd med den första, andra, tredje och femte bilden. Den fjärde ogillar jag skarpt.. Hade inte tid att redigera den så som jag ville, och då blev resultatet väldigt "meh". Iallafall i mina ögon.
By the way, den sista bilden togs av Michelle, medans Charlotte höll i kameran jag är fotograferad genom. Gotta give credit where credit's due. 

Nästa vecka lovar jag att ha fler bilder. Då kommer temat med största säkerhet vara makro-fotografering, eftersom det är vår nuvarande fotouppgift i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar