Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 13 september 2013

I can ride my bike with no handlebars.

Som utlovat kommer här några gamla men samtidigt nya bilder att stirra på. Trevligt va?

Är inte frisk just nu så jag har ej energi att komma på en massa saker att skriva här. Eller jo, "Fuck feber och halsont". Så, nu kommer jag inte på mer.

 Behöver nog inte skriva i vilken stad denna bilden är tagen i.


 Denna bild var ett helvete att redigera. So you better appreciate it.

 Mysig liten stor gränd i Ystad.

Denna bild skulle egentligen läggas upp i förra uppdateringen, men så såg jag ett litet, litet "fel" i bilden som störde mig. Så jag redigerade om hela alltet från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar