Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

onsdag 18 november 2015

The current state of operations.

Om tolv dagar var det exakt ett år sedan jag gjorde ett inlägg på denna sida. Detta eftersom att jag inte använder denna sida längre. Vill man se mina bilder kan man istället göra det på petterljungdahl.net som är lite av min digitala portfolio. Där kommer alla framtida fotografi-relaterade saker jag gör att läggas upp. Inte här.

Men om jag nu inte har använt denna sidan på snart ett år, varför skriver jag då nu helt plötsligt? Jag går just nu en kurs på Malmö högskola som heter "Experimentell medieproduktion". Det är inte ens lönt att jag förklarar vad den går ut på, utan det kan du istället läsa här. Vårt slutprojekt går ut på att vi skall genomföra en egen experimentell medieproduktion, samt ställa ut denna på Stapeln i Malmö den 12 januari 2016. Ett av delmålen i denna uppgift är att skriva en blogg där man delger sig utav hela sin arbetsprocess från idéutveckling till slutresultat. Det är alltså därför jag helt plötsligt out of nowhere börjar skriva här igen; för jag är tvingad till det!

Men hur som helst, vill du se vad jag kommer hålla på med de kommande två månaderna och förlja min arbetsprocess så stanna gärna kvar. Vad min idé är kommer jag skriva i nästa uppdatering som kommer inom någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar