Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

tisdag 24 november 2015

Experimentell medieproduktion slutprojekt III

Missta inte inaktivitet här på bloggen för inaktivitet i mitt arbete. Nu under helgen har jag funderat lite kring själva projektet och spånat idéer kring själva bilderna. Än så länge har jag två bilder klara i mitt huvud, och håller på att bestämma tider med modeller till dessa. Förhoppningsvis kan jag se till så att åtminstone en utav dessa bilder tas denna veckan. Eftersom hela mitt projekt utgår från att få bilder att röra på sig så finns det inte så mycket att göra förrns jag har själva bilderna. Bara söka inspiration och spåna idéer som gäller just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar