Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 1 november 2014

You felt the gravity of tempered grace, falling into empty space. With no one there to catch you in their arms.

Good day. Since I'm a day late I can't really say "Happy Halloween!", so instead I'll say "Happy 1st of November." This past week I've been exploring another bunch of abandoned places with my photo-pal, Sebastian. Good times.

God dag. Eftersom jag är en dag sen så kan jag inte riktigt säga "Happy Halloween!". Därför säger jag istället "God första november!". Denna veckan har jag utforskat ännu en hop övergivna platser med min foto-vän Sebastian. Trevliga tider.


This is one of the places we visited. An old slaughterhouse in Kävlinge. Unfortunately we couldn't explore all of it since they had just started tearing it all down. 
Detta är ett av ställena vi besökte. Ett gammalt slakteri i Kävlinge. Tyvärr så kunde vi inte utforska hela eftersom de precis börjat demolera hela stället. 



 Something inside of the slaugterhouse. No idea what it is.
Någonting inuti slakteriet. Ingen aning om vad.



 Also inside of the slaughterhouse. Altough it felt more like the inside of a nuclear plant or something.
Även detta inuti slakteriet. Dock kändes det mer som insidan av ett kärnkraftverk eller något liknande.

 This was taken inside of a place called "Ljungmans Dresser Wayne" in Malmö. 
Detta foto är taget inuti "Ljungmans Dresser Wayne" i Malmö.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar