Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 15 november 2014

På en öde perrong står en kub i betong. Ingen ser vad det står men den sägs vara fin.

I've got some terrific news for you today. Next week, there'll be no update. I'll be too busy EXHIBITING MY PICTURES AT THE STOCKHOLM PHOTOGRAPHY EXPO. As you probably can tell, I'm pretty fucking excited about this. I won a spot in a competition held between all "LBS" schools (the school I go to) in the coutry. Fun.

Idag har jag några fantastiska nyheter att dela med mig av. Nästa vecka blir det ingen uppdatering. Jag kommer att vara upptagen med att STÄLLA UT MINA BILDER PÅ FOTOMÄSSAN I STOCKHOLM. Som ni förmodligen kan förstå så är jag rätt så jävla exalterad över detta. Jag vann en utav fyra platser i en tävling som hölls mellan alla LBS-skolor (den skolan jag går på) i hela landet. Kul. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar