Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 7 november 2014

Where did he go? Why you wanted to be? Well you know, November has come when it's gone away.

Hi. I'm sad. My 50mm lens is injured. He can no longer focus. So I sent him away to the repairer to recuperate for a few weeks. I miss him though.

Hej. Jag är ledsen. Mitt 50mm objektiv är skadat. Han kan inte fokusera längre. Därför skickade jag iväg honom till en reparatör för att återhämta sig i ett par veckor. Jag saknar honom.


 The door we used to enter the abandoned slaughterhouse. The window was already busted though.
Dörren vi använde för att ta oss in i det övergivna slakteriet. Rutan var redan sönderslagen, dock.







 I'm really satisfied with this photo. That's a rare thing for me.
Jag är väldigt nöjd med detta fotot. Det är rätt sällsynt för mig.

 Some kind of generator (I guess) in the old slaughterhouse.
Någon sort generator (tror jag) i det gamla slakteriet.

Another place me and Sebastian visited was the limestone quarry in Malmö. This was shortly after my lens got injured though, so this is the only picture I took.
Ett annat ställe jag och Sebastian besökte var Malmö kalkbrott. Tyvärr så var detta var precis efter mitt objektiv skadat sig, så detta är den enda bilden därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar