Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 28 juni 2014

The light on the horizon was brighter yesterday. With shadows floating over, scars begin to fade.

Even though I loved Dublin with all my heart and was very pleased with almost all of the photos taken there, I'm honeslty glad that I've got something else for you today. So enjoy some pictures from good ol' Sweden.

Även om jag älskade Dublin av hela mitt hjärta och blev väldigt nöjd med nästan alla bilder därifrån, så är jag ärligt talat glad över att ha något annat att lägga upp idag. Så njut av några bilder från gamla goda Sverige.

Somewhere in Malmö. Nearby "Klaffbron".
Någonstans i Malmö i närheten av Klaffbron.

About 160 feet from the picture above. 
Ungefär 50 meter från föregående bild. 

On top of a car park in Malmö. Yes, I held my camera tightly.
Högst upp i ett parkeringshus i Malmö. Ja, jag höll hårt i kameran.


Sebastian saw a very nice rock on the ground and decided to look at it for a few minutes.  I decided to capture the moment.
Sebastian såg en väldigt fin sten på marken och beslutade sig för att kolla på den i några minuter. Jag beslutade mig för att föreviga ögonblicket.


Mirror mirror on the ground, who is the woodiest on this earth round? 
Spegel spegel på marken där, säg mig vem som träigast är?

Sebastian and I found this drowsy little bumblebee in Malmö. We named him Larry.
Sebastian och jag hittade denna lilla sömniga humla i Malmö. Vi döpte honom till Larry.

 "Love-locks" in Malmö. Had to resist the urge to cut them open with a pair of bolt cutters.
Kärlekslås i Malmö. Kvävde impulsen att klippa upp dem med en bultsax.

~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar