Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 5 juli 2014

No trace of what remains, no stones to mark the graves. Only memories we thought we could deny.

It's too hot to write something inspiring today. Saturday. Pictures. Below. 

Det är för varmt för att skriva något inspirerande idag. Lördag. Bilder. Nedanför. 



The oldest dry dock in Malmö, dating back as far as 1857.
Gamla Dockan i Malmö. Byggdes 1857.







 I have no idea why Sebastian decided to hide in a cracked mirror. He's so silly sometimes.
Jag har ingen aning om varför Sebastian beslutade sig för att gömma sig i en sprucken spegel. Han är så knasig ibland.

I call this picture "The Young Man and the Sea". Mostly because there is a young man looking at the sea in it.
Jag kallar denna bilden "Den unge och havet". Mest för att det är en ung man som kollar på havet i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar