Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 18 juli 2014

Lights will guide you home, and ignite your bones. And I will try to fix you.

I'm gonna settle this once and for all. If I've got something to write here, I'll write it. If not, I won't write anything. Any questions about that?

Jag ska ta itu med detta en gång för alla. Om jag har någonting att skriva här, skriver jag det. Om jag inte har någonting att skriva här, så skriver jag ingenting. Frågor på det?



 The oldest dry dock in Malmö, dating back as far as 1857. 
Gamla Dockan i Malmö. Byggdes 1857.



 Hide-and-seek.
Kurragömma.


 Råå harbour in Helsingborg.
Råå hamn i Helsingborg.

 Råå harbour in Helsingborg. 
Råå hamn i Helsingborg.

 Sebastian and I decided to take a stroll in the ocean. Lots of jellyfish there.
Jag och Sebastian beslutade oss för att gå ut och vandra i havet. Många maneter där.

Felt like experimenting with long shutter speeds. Turned out okay.
Kände för att experimentera med lång slutartid. Blev okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar