Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 22 mars 2014

Jag är handen som håller flaggan.

I know that I've said that I would post an update on this page each friday. That was a lie. I'm going to try to tell the truth this time. Okay, here goes: "I will post an update on this page each week. Mostly every friday, but now and then on saturdays." Boom. There you have it. The truth.

Jag vet att jag sagt att jag skulle göra ett inlägg på denna sidan varje fredag. Det påståendet var en lögn. Nu skall jag försöka säga sanningen denna gången. Okej, här är den: "Jag kommer att göra ett inlägg på denna sidan varje vecka. För det mesta på fredagar, men ibland på lördagar." Boom. Där har du den. Sanningen.

 Taken in conjunction with a school assignement. Inside of the city library in Lund.
Tagen i samband med ett skolprojekt. Inuti Lunds stadsbibliotek. 

 Also taken in conjunction with a school assignement. The cathedral in Lund. 
Även denna tagen i samband med ett skolprojekt. Lunds domkyrka. 

 This picture couldn't have been taken if it wasn't for my dear friend, Charlotte. Because it's her eye.
Denna bild hade ej varit möjlig utan min kära vän Charlotte. För det är nämligen hennes öga.

 This eye belongs to another friend of mine, Therese. Unfortunately it's not in focus. Probably because she usually needs glasses that allows her to see the world in focus.
Detta öga tillhör en annan kär vän, Therese. Tyvärr är det inte i fokus. Förmodligen för att hon vanligtvis behöver glasögon på sig för att se allt i fokus. 

Another picture that hadn't been possible without Charlotte. But this time it's my own eye in the photo. She was the one who took the picture.
Ännu en bild som ej hade varit möjlig utan Charlotte. Men denna gången är det mitt eget öga på bilden. Hon var den som stod bakom kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar