Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 28 mars 2014

Det fanns inget som kunde röra oss.

There is absolutely nothing to write about here today. Except that I love the fact that spring seems to have finally arrived. Yoy. 

Det finns absolut ingenting att skriva här idag. Förutom att jag älskar faktumet att det verkar som om våren äntligen har anlänt. Glädje.


 The Lund central station. I like the fluffy dog on the right.
Lunds centralstation. Gillar den fluffiga hunden till höger.

 Another picture of Charlotte's eye. You can even see one of her contact lenses.
Ännu en bild av Charlottes öga. Man kan till och med se en av hennes linser.


A pretty little orchid. 
En fin liten orkidé.



My eye is pretty wavy inside. How peculiar.
Mitt öga är ganska vågigt inuti. Vad egendomligt. 


I kinda wanted to post another picture of one of Therese's eyes just to even out the score, but unfortunately she haven't got enough eyes for that.
Egentligen skulle jag vilja lägga upp en bild till på en av Thereses ögon bara för att jämna ut det hela, men tyvärr har hon inte tillräckligt många ögon att fota. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar