Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 14 mars 2014

Alla för alla och en för en så börjar vi om igen.

Today I only have three pictures for you. If you think that this is because I'm lazy, you would only be partially right. About a week ago my computer crashed altogether. Sadface. This means that this past week I've been busy trying to fix it and stuff. And so far no dice.

Idag har jag endast tre bilder att lägga ut. Om du tror att detta beror på att jag är lat så har du bara rätt till en viss del. För ungefär en vecka sedan krashade min dator helt och hållet. Ledset ansikte. Detta innebär att jag den senaste varit upptagen med att försöka fixa den. Än så länge har jag ej lyckats.



Outside of Helsingborg's central station, Knutpunkten. It was foggy right there. 
Utanför Knutpunkten i Helsingborg. Det var dimmigt just där. 


This picture is kind of a "prequel" to another picture that will be posted sometime later this year. Stay tuned.
Detta foto är en slags "föregångare" till ett annat foto som kommer läggas upp någon gång senare i år. Håll utkik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar