Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 28 februari 2014

Just look at all that pain.

Swedbank fucking sucks. Sorry, had to get that off my chest. I know I said that I was going to make this whole update about my camera today. Unfortunately I've been very busy this past week, plus that I'm going to compete in a Poetry Slam today, and tomorrow I'll compete in UKM with some of my pictures. So I've got no time at all to write about the camera. Next week perhaps.

Swedbank fucking suger. Förlåt, jag behövde få det ur mig. Jag vet att jag sa att jag skulle göra en hel uppdatering om min nya kamera idag. Tyvärr har jag varit väldigt upptagen den senaste veckan. Dessutom skall jag tävla i Poetry Slam idag, och tävla med mina bilder i UKM imorgon. Den som vill se kan komma till Dunkers Kulturhus imorgon mellan 12-21 för att se dom. Detta inneär att jag inte har tid att skriva så mycket om kameran idag. Kanske nästa vecka.


 Went out and tested my camera for a bit. Taken about 100 feet from my house.
Gick ut och testade min kamera. Tagen ungefär 30 meter från mitt hus.




 A small alley in Borstahusen, Landskrona.
En liten gränd i Borstahusen i Landskrona.

I haven't edited the colours in this picture at all. The sky just happened to be absolutely terrific.
Jag har ej redigerat färgerna i denna bilden alls. Himmeln var bara helt enkelt fantastiskt vacker.


There waws hardly any texts for the pictures today. This is due to the fact that I haven't got time for it. 
Det fanns knappt några bildtexter denna veckan. Detta för att jag inte har tid att skriva några.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar