Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 14 februari 2014

People talking without speaking. People hearing without listening.

Okay, so here's the bad news: I've only got two pictures to share today. The good news I can't tell yet. Not until next week. So I guess there's only bad news for now. Oh well...

Okej, så här är de dåliga nyheterna: Jag har bara två bilder att dela med mg av idag. De goda nyheterna är något jag inta kan berätta än. Inte förrän nästa vecka. Så jag antar att det bara finns dåliga nyheter än så länge. Där ser man...



 Some alley somewhere in Lund.
Någon gränd någonstans i Lund.

Some electrical cabinet somewhere in Lund. 
Något elskåp någonstans i Lund.

Wow, really interesting texts for the pictures today... Or not.

Wow, vad intressanta bildtexter det blev idag... Eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar