Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 7 februari 2014

Stop your crying, helpless feeling. Dry your eyes and start believing.

The hardest thing about these updates is figuring out what to write in this introduction. And my brain is more empty than usual today. Don't know why. So I'm just gonna leave you with this: Have a nice weekend.

Det svåraste med dessa uppdateringar är att komma på vad jag ska skriva i denna introduktionen. Och idag är min hjärna extra tom. Vet inte varför. Så allt jag kommer skriva är: Ha en trevlig helg.


 This is the last New Year's Eve picture. For real this time.
Detta är den sista nyårsbilden. På riktigt denna gången.

 I feel like I've posted this before. Déjà vu? (No, not really.)
Det känns som jag lagt upp denna bilden tidigare. Déjà vu?  (Nej, inte direkt.)

 So, what in the flying fork is this? Small, small water drops on a cd-case. Quite neat.
Så, vad ända in i Hälsingland är detta? Små, små vattendroppar på ett skivomslag. Lite häftigt.

I love macro.
Jag älskar macro.


Next week: No idea, actually.
Nästa vecka: Ingen aning faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Det är dock olagligt att fotografera in hos folk. Du kan bli åtalad för det.. :c

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag antar att bilden hamnar i någon slags rättslig gråzon. Du har helt rätt i att det är olagligt att fota interiörer i folks privata hem. Men exteriörer går hur bra som helst, så länge man står på allmän mark. På bilden ser man 80% exteriör, och ytterst lite interiör eftersom jag mörkat ned allt där inne. Fast jag är hellre på den säkra sidan och tar bort bilden härifrån. :) Tack för att du kommenterade. Hade aldrig tänkt på det annars.

    SvaraRadera