Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 29 november 2013

You're so funny man, you should be a comedian goddamn! Unfortunately I am, but I just hide behind the tears of a clown.

I lied. Instead of posting just one school-assignement this week, next week there will be two of them. Today it'll just be some random photos that's been taken this past week.

Jag ljög. Istället för att lägga upp ett skolprojekt denna veckan lägger jag istället upp två stycken nästa vecka. Idag blir det bara några slumpmässiga foton som tagits under den senaste veckan.




"Exan" in Landskrona
Exan i Landskrona

 Found myself on the ground. Got scared.
Hittade mig själv på marken. Blev rädd.


I really like this photo. Mostly because it's so summery.
Jag gillar verkligen detta fotot. Mest för att det är så somrigt.



Next week: Two school-assignements (fo' realz this time).
Nästa vecka: Två skoluppgifter (på riktigt denna gången).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar