Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 15 november 2013

Jag är redo att dö för att känna att jag lever.

Some random photos from the autumn-break this week. How nice. All of the images have been taken during some of my and Sebastian Nerberg's many adventures. Go to his page to see our adventures from his point-of-view.

Lite slumpmässiga bilder från höstlovet denna veckan. Vad trevligt. Alla bilder är tagna i samband med att jag och Sebastian Nerberg varit ute på äventyr. Gå in på hans sida för att se våra äventyr från hans vinkel.

Stealth-photo on a citybus in Landskrona.
 Smygfoto på en stadsbuss i Landskrona.

Some kind of half-forest in some kind of city (Helsingborg).
Någon sorts halvskog i någon sorts stad (Helsingborg).


 Probably the most over-edited picture I've ever uploaded to this page. I felt like it.
Nog den mest överredigerade bilden jag lagt upp här på sidan. Kände för det. 

Supposedly there was a big fire at this locaion about a year ago. Interesting? You bet.
På detta stället brann det tydligen för något år sedan. Intressant? Självklart.



Next week: More adventures.
Nästa vecka: Fler äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar