Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 18 oktober 2014

We swam among the northern lights, and hid behind the edge of night. Waiting for the dawn to come, and sang a song to save us all.

So, I originally thought that I would've had something else something else but the last batch of Urban Exploration-pictures for you today. However, I've been really sick this week and havn't really left my bed. So no new pictures. Apart from one.

Jag tänkte egentligen lägga upp något annat än de sista ubran exploration-bilderna idag, men jag har varit sjuk hela veckan och ej lämnat sängen. Så inga nya bilder idag. Förutom en.

 The exterior of "Kockums Mechanical Engineering". 
Exteriören av Kockums Mekaniska Verkstad i Malmö.



 Up on one of the roofs of the old dairy. 
Uppe på ett av taken av det gamla mejeriet.


 Once again the interior of "Kockums Mechanical Engineering". 
Interiören av Kockums Mekaniska Verkstad i Malmö ännu en gång.


Just to tease you all, I won't tell you anything about this picture.
Bara för att retas så tänker jag inte berätta något alls om denna bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar