Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

torsdag 25 september 2014

That's why they call me Mister Fahrenheit.

Kör en liten mitt-i-veckan uppdatering idag tänkte jag. Bara på svenska. Mer för att visa upp vad jag haft för fotojobb den senaste tiden. Dels var jag fotograf för Poetry Slam under HX-festivalen i Helsingborg, och dels var jag fotograf för en skoldebatt i Lunds stadshall mellan representanter från partier i riksdagen på uppdrag av min skola.
Så här kommer en drös bilder från dessa event.

Poetry Slam:
Helga Edman 

 Helga Edman 

EliSophie Andrée  

Linnea Hedström 

Linnea Hedström  

Linnea Hedström  

Louise Andersson

Louise Andersson

Louise Andersson

Helga Edman  

Helga Edman  

Enja Ertsas 

Enja Ertsas  

Sanna Hedlund

Sanna Hedlund 

Sanna Hedlund 

Linnea Hedström   

Louise Andersson

EliSophie Andrée   

 Louise Andersson & Thomas Holstmark

 Louise Andersson & Thomas Holstmark

Louise Andersson, Thomas Holstmark & EliSophie Andrée 

Elisabet Jabbar 

 Enja Ertsas 

EliSophie Andrée

EliSophie Andrée & Elisabet Jabbar

Elisabet Jabbar 

Elisabet Jabbar & EliSophie Andrée  

EliSophie Andrée   

Louise Andersson, Thomas Holstmark & EliSophie Andrée   

Louise Andersson & Thomas Holstmark

Skoldebatt i Lunds stadshall:





Representanter fr. v. 
Sverigedemokraterna: Hans-Olof Andersson
Socialdemokraterna: Elin Gustafsson
Vänsterpartiet: Nadja Törnlund
Miljöpartiet: Petter Forkstam
Folkpartiet: Philip Sandberg
Centerpartiet: Max Eskilsson
Moderaterna: Vera Jonsson
Kristdemokraterna: Samuel Körner














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar