Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 27 september 2014

Me and your runaway scars got a photograph dream on the getaway mile.

Hi. Back in english again. This thursday I posted a litte bonus-update with some pictures from a pair of jobs I've had recently. Nothing interesting for anyone not Swedish really. Although todays pictures is hopefully interesting to every existing and non-existing nationality. So enjoy.

Hej. Tillbaka igen. Denna gången var det inte så länge sedan vi sågs. Lade upp en liten bonus-uppdatering i torsdags med bilder från ett par fotojobb. Idag är det dock bara "vanliga" bilder som läggs upp. Så kolla på dom och njut. Eller bara kolla på dom. Du behöver inte njuta om du inte vill.


 Sebastian "The Daredevil" Nerberg doesn't suffer from vertigo. Good.
Sebastian "The Daredevil" Nerberg har inte höjdskräck. Bra.



 The exterior of "Kockums Mechanical Engineering".
Exteriören av Kockums Mekaniska Verkstad i Malmö.




 As the brave man I am, I actually opened the door. Nothing happened.
Modig som jag är så öppnade jag faktiskt dörren. Inget hände.

 Once again the interior of "Kockums Mechanical Engineering".
Interiören av Kockums Mekaniska Verkstad i Malmö ännu en gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar