Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 6 september 2014

I won't show or fear any pain, even though all my armor might rust in the rain.

Once again a batch of Urban Exploration pictures. Rejoice.

Ännu en hop Urban Exploration-bilder. Gläds.


A broken window inside of the old foundry.
En sprucken fönsterruta inuti de gamla gjuteriet.



Creepy handprints outside of "Kockums Mechanical Engineering" foundry hall.
Obehagliga handavtryck utanför gjuterihallen i "Kockums Mekaniska Verkstad".


The main staircase inside of the abandoned dairy in Helsingborg. The whole bottom floor was flooded, so unfortunately we couldn't go there.
Huvudtrappan inuti det nedlagda mejeriet i Helsingborg. Tyvärr så var hela bottenvåningen översvämmad, så vi kunde inte gå ned dit.

W.T.F. was accually the main phrase in my thoughts whilst walking around in here.
W.T.F. var faktiskt huvudfrasen i mina tankar när vi gick runt här inne.



Looks like Pac-Man won.
Ser ut som att Pac-Man vann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar