Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 2 augusti 2014

When you were young you were the king of carrot flowers.


Fredriksdal in Helsingborg by night.
Fredriksdal i Helsingborg på natten. 

It looks like this picture is taken in like, Italia or in France somewhere. It isn't though. It's just a yellow façade somewhere in Copenhagen, Denmark.
Det ser ut som om att denna bild är tagen i typ, Italien eller Frankrike. Det är den dock inte. Det är bara en gul fasad någonstans i Köpenhamn, Danmark.

 In the same alley as the picture above.
I samma gränd som bilden ovan.

 Fredriksdal in Helsingborg by night.
Fredriksdal i Helsingborg på natten. 

 The entrance to the yellow alley with the façade and the bike and the whatnot. 
Entrén till den gula gränden med fasaden och cykeln och allt annat krimskrams (jag har alltid velat använda det ordet). 

 Copenhagen, Denmark again.
Köpenhamn i Danmark igen.

I like the enviroment in this picture. It's got many lines in it. Photoghaphers like those for some reason.
Jag gillar miljön i denna bilden. Den har så många linjer i sig. Fotografer gillar sånt av någon anledning.

 Same yellow façade as a few pictures above.
Samma gula fasad som den i några bilder ovan.

Compenhagen station in... you guessed it, Copenhagen.
Köpenhamn station i... just det, Köpenhamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar