Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 8 augusti 2014

We swim against the rising waves, and crash against the shore. The body bends until it breaks, the early morning sings no more.

Okay, so this week's update will be completely in Swedish. Why? Because yesterday I photographed a band called "Nya Idealet". And due to the fact that they're from Sweden and all of their songs are in Swedish I figured that no foreigners would find this interesting. You're more than welcome to take a look at the pictures nonetheless, though. You can even listen to some of their stuff or visit their facebook-page. Just don't expect to understand anything.

Hej. Denna veckan blir det en lite annorlunda uppdatering. Igår var jag nämligen på fotojobb och fotograferade ett band vid namn "Nya Idealet". De behövde lite band/press-bilder. Jag är ju trots allt inte bara fotograf för nöjets skull. Min tanke och dröm är att kunna försörja mig som fotograf i framtiden. Så har du något jobb åt mig som kräver foto eller film, hör av dig! Info finns i den där lilla saken under den stora bilden högst upp på sidan.
Men i alla fall så tänkte jag dela med mig av dess bilder här och nu. Och efter du kollat klart på dem så gå in på "Nya Idealet"s facebook-sida och gilla allt du kan, och ta även en lyssning på en av deras låtar på soundcloud.

Nya Idealet är: (Fr. v.) 
Jonas Albin - Gitarr & Sång,
 Bobbe Helgesson - Trummor,
Victor Wannergren - Sång,
Tage Hautala - Bas,
Elias Contassot - Keyboard.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar