Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 2 maj 2014

Jag bröt mig in i himlen för att stjäla dina tårar.

There'll be no sneak-peeks for you today. This is due to the fact that the whole thing is nearly finished. Think it'll be released on sunday. So keep on keeping your eyes open. 

Idag har jag inga teasers att visa. Detta på grund av att hela alltet är klart väldigt snart. Borde släppas redan på söndag. Så fortsätt fortsätta hålla ögonen öppna.

 Found a moon hiding behind a tree whilst out taking pictures. Was pretty surprised.
Hittade en måne som gömde sig bakom ett träd när jag var ute och fotade. Blev rätt så överraskad.


 Borstahusen harbour at night.
Borstahusens hamn på natten.


Wanted to take a selfie but somehow forgot to put my face on. Whoops.
Kände för att ta ett självporträtt men glömde av någon anledning att ta på mig mitt ansikte. Hoppsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar