Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 17 maj 2014

A fire needs a space to burn, a breath to build a glow.

Hi. Kinda short update today, but an update nonetheless. Now, as you probably can see I've changed the design of the page a bit. And I've also got a new copyright, thanks to my very dear friend Tess. Hugs and virtual cookies for her.

Next week there unfortunately will be no update. Because I will be in Dublin then. Fun for me, boring for you. Luckily, the week after that I'll have a whole bunch of pictures from there posted.


Hej. Hyfsat kort uppdatering idag, men en uppdatering likaså. Som ni förmodligen kan se så har jag ändrat sidans design lite, och även bytt copyright. Den sistnämnda saken är helt och hållet min väldigt kära vän Tess förtjänst. Kramar och virtuella kakor till henne. 

Nästa vecka blir det tyvärr ingen uppdatering. För då är jag i Dublin. Kul för mig, tråkigt för er. Fast som tur är så är jag tillbaka veckan efter det och delar då med mig av en massa bilder därifrån.


 Spent the night at a school in Höör last weekend. Because why not?
Spenderade en natt på en skola i Höör förra helgen. Därför att varför inte?


I want to call this picture "Stairway to Heaven". Even if it's doesn't lead to heaven. It just leads up the hill.
Jag vill kalla denna bild för "Stairway to Heaven". Fast den leder inte till himlen. Den leder bara uppför kullen.


Oh, and ginormous, humongous congratulations to my beloved sister Emma on her 8th birthday!
Juste, ett enormt, jättestort grattis till min älskade lillasyster Emma på hennes åttonde födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar