Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 12 april 2014

The shadow of the day will embarce the world in gray, and the sun will set for you.

Saturday evening and I'm more tired than a tired man would be if he were to be tired. So without further ado, here are today's pictures. Enjoy.

Lördag kväll och jag är tröttare än vad en trött man skulle vara när han är trött. Så utan några dröjsmål, här är dagens bilder. Njut.


 I find escalators really unnessecary. Stairs are better. And less complicated.
Jag tycker att rulltrappor är väldigt onödiga. Trappor är bättre. Och mindre komplicerade.

 A reflection of Jessica, a classmate of mine whom also studies photography. She seems to like trees.
En reflektion av Jessica, en klasskamrat som också studerar till fotograf. Hon ser ut att gilla träd.




That shrewd man who does the "peace-sign" with his hand is actually my photography-teacher, Leif Zimmer. He's not a hippie though (at least not to my knowledge).
Den där finurliga mannen som håller upp peace-tecknet är faktiskt min fotolärare, Leif Zimmer. Han är ingen hippie, dock (vad jag vet i alla fall).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar