Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

fredag 18 april 2014

Are we human, or are we dancer?

I don't get the point of easter. But who cares?
Another friday, another update. What a joyous occation.

This week however, I've got a special treat for you all. I don't want to give away too much of it, but I can reveal that it involves a very talented dancer by the name of Lotta Sandborgh, and a whole lot of filming.

So make sure to catch the next few weeks' updates to see what will become of this project.
You can see a small sneak-peek below, just under the Swedish part of the update.



Jag förstår inte meningen med påsken. Men vem bryr sig?
Ännu en fredag, ännu en uppdatering. Vilken glädjesam händelse.




Denna veckan har jag dock något speciellt att visa för er alla. Jag vill inte avslöja allt för mycket av det, men jag kan säga så mycket som att det involverar en väldigt talangfull dansös vid namn Lotta Sandborgh, och en hel del filmande. Så se till att se de kommande veckornas uppdateringar för att få reda på vad detta projektet kommer att utvecklas till.









Another picture of the world's most unnecessary invention.
Ännu en bild på världens mest onödiga uppfinning.




 My photo-pal Sebastian Nerberg in backlight.
Min fotovän Sebastian Nerberg i motljus.


 When I took this picture, I had about five bumblebees buzzing around my head an a little kid yelling at me from a couple of feet away. Annoying.
När jag tog denna bilden hade jag ungefär fem humlor surrandes runt mitt huvud och en  liten unge skrikandes på mig några meter ifrån. Irriterande.


 Landskrona harbour at night.
Landskrona hamn på natten.


Öresund at night.
Öresund på natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar