Hej.

Välkommen till min inaktiva fotoblogg. Här kan du komma in i mitt huvud och se världen ur mina ögon.
Vill du se min aktuella hemsida så gå istället in på petterljungdahl.net

lördag 22 juni 2013

I'll be a bright red rose come bursting the concrete.

En dag sen med uppdateringen. Skyller lite på midsommar.
Har varit rätt så aktiv med fotandet på senaste tiden. Dels så åker jag and my fellow photographer Sebastian ut i Malmö då och då och fotograferar (är även hans skor samt rygg man ser på bilderna här under), och dels så har jag fått ett sommarjobb på Landskrona teater där det även blir en del foton.

Vet inte riktigt varför, men av någon anledning lyckades alla bilder redigeras på ett sådant sätt att alla blev svart-vita. Kände mig väl färglös eller nåt. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar